مهمان گرامي سايت انجمن اساسين کريد؛
، براي مشاهده سايت با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


انجمن اساسین کرید
انجمن اساسین کرید

پيام مدير

سلام به بزرگترين جامعه اساسين کريد فارسي خوش امديد assassinscreed.ir assassinsorder.ir تا اصلاع ثانوی دامین ها روی سایت متصل نیستند

مطلب534

معرفی شخصیت کامل دزموند

نويسنده : hadieslamkish - در : 11 / 2 / 1391برچسب:زندی نامه الطایر,الطائر کیست,الطایر,, - دسته : <-PostCategory->

بیوگرافی کامل از شخصیت دوست داشتنی Desmond Miles

 

اطلاعات شخصی
اسم کامل:دزموند مایلز تولد:1987 در پرورشگاه
اطلاعات سیاسی:
وابسته به:اساسین
وجود دارد در :
Assassin's Creed
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
صدا پیشه:Nolan North

من متصدی بار هستم؟ از من چی میخواید؟میخواید درست کردن مارتینی رو بهتون یاد بدم؟
دزموند به ویدیچ و لوسی

دزموند مایلز متولد 1987 شخصیت ثابت و اصلی سری بازی Ac و یکی از نوادان گروه قسم خورده ی حشاشین هست.
او در ابتدا توسط نیروهایی که داشت تحت استفاده دستگاهی درامد که به آن انیموس میگویند که توسط ابسترگو ساخته شده است. شرکت ابسترگو نسل جدید تمپلارها است.ابسترگو دزموند را ربود تا خاطرات جدش را از طریق DNA وی با استفاده از دستگاه انیموس بازخوانی کند تا محل Piece Of Eden را پیدا کنند.
دزموند با کمک نیروهای حشاشین از ابسترگو فرار کرد تا خاطرات نیای دیگری از خود اتزیو ادیتوره دی فرنزه را مرور کند اما نکته ای که دزموند و دیگران از او متعجب شدند این بود که وی هنگام مرور خاطرات توانایی های نیاکانش به او میرسد و سریعتر از حد نرمال راه هایی که یک فرد معمولی برای اساسین شدن اموزش مبییند و تحت اموزش های سنگین قرار میگرید را براحتی با استفاده از مرور خاطرات جدش به وسیله ی انیموس به دست می آورد.

زندگی نامه


دزموند در پرورشگاهی که مخفی گاه اساسین ها در صحرا بود دنیا امد جایی که حدود 30 نفر فقط در انجا زندگی میکددند شهری شبیه مصیاف جایی که اساسین ها در آنجا آموزش های لازم را میبینند.دزموند توسط سرپرستان خود سرخورده شده بود و به آنها سوء ظن پیدا کرده بود، در نهایت16 سالگی مکان زندگیش را ترک کرد و تصمیم گرفت به دیدن دنیا برود. بعدها دزموند به لوسی استیلمن توضیح داد که از اینکه سرپرستان خود را بدون هیچ توضیحی ترک کرده متاسف هست وی میگفت هر چه قدر دور تر میشد بیشتر دلواپس آنها میشد چون آنها سرپرست وی بودند.بعد از ترک کردن مخفیگاهش او برای 9 سال خودش را قایم کرد درست زمانی که هیچ پرونده ای از خود به جا نگذاشته بود او به طور اتفاقی متصدی بار (میخانه چی-ساقی)میشود که اینکار او باعث میشود تمپلارها او را پیدا کنند چرا که دزموند هیچ وقت از نام واقعی خود استفاده نباید میکرد اما چگونه وی ربوده شد؟
او به خاطر گواهی نامه موتور سیکلت از اثر انگشت خود استفاده کرد و توسط ازمایشگاه ابسترگو ربوده شد.

ربوده شدن توسط ابسترگو


من نه اساسین هستم نه چیزی بیشتر از اون
دزموند به دکتر ویدیچ

در سپتامبر 2012 دزموند مایلز توسط سازمان ابسترگو ربوده میشود سازمانی که وابسته تمپلار ها بود تا از وی در دستگاه به نام انیموس استفاده شود.
دستگاهی که میتوانست از ژن های دزموند خاطرات جدش را بازخوانی کند.بار اول وارن ویدیچ قصد بازخوانی اطلاعات دزموند را داشت که نتوانست چون ذهن دزموند در برابر آنان مقاومت میکدد و خود را بیشتر از متصدی بار نمیدانست(باورش نمیشد که اساسین است).ویدیچ دزموند را تهدید کرد که اگر به مقاومتش ادامه دهد او را به کما فرو میبرند تا کار خودشان را پیش ببرند و اگر کار خود را تمام کردند دزموند را رها کنند تا بمیرد. دزموند قبول کرد تا به آنها کمک کند.

desmond eagle vision

دزموند موفق شده بود که خاطرات جدش را الطائر ابن لااحد(اساسین بین جنگ سوم صلیبی) را کاوش کند.وی تمام مدت تحت مراقبت وارن ویدیچ بود.با این حال، در هنگام شب وی میتوانست از محیطی که درونش بود جستجو کند.دسترسی به کامپیوتر انیموس و بعد از آن خواندن ایمیلها،دزدیدن خودکار وارن ویدیچ و دسترسی به کامپیوتر شخصی دکتر ویدیچ.
در بین ایمیل ها دزموند مطالبی در مورد نمونه 16 پیدا کرد.گفته شده بود 16 به خاطر استفاده شدید وی زیر دستگاه انیموس وی به bleeding effect مبتلا و دیوانه شده و دست به خودکشی زده.بعد ها دزموند از لوسی استیلمن درباره ی خانواده ی خودش پرسید که لوسی جوابی برای او نداشت.در قسمت پایانی بازی دزموند به bleeding effect دچار میشود.وی یکی از توانایی های جدش الطائر که دید عقابی بود بدون استفاده از انیموس دست میابد.بعد از مشاهده شدن تقشه ی کره ی زمین در بازی و نشان دادن قسمت هایی poe دزموند از انیموس بیدار میشود ،در همین حین 3 مرد پشت شیشه( توضیح:گمان میشود که مرد وسطی که نسبت به بقیه اندام بزرگتری و سر کچلی داشت alan rikkin رئیس سازمان ابسترگو باشد)از لوسی و ویدیچ میخواهد که لحظاتی دست از کار بردارند و برای کاری از آنجا خارج شوند.دزموند در این لحظه با دید عقابی که از نیای خود به ارث رسیده بود از آن استفاده میکند وی ویدیچ را قرمز(دشمن) و لوسی را آبی(خودی) میبیند.و بعد از خروج آن دو دزموند الفباهای تصویری بسیاری را در کف و دیوارهای سالن و اتاق خود مشاهده میکند،این ها نشانه هایی بود که 16 با خون خودش برای دزموند کشیده بود تا پیغامش را به وی برساند.
توضیح(درباره نمونه ی 16 و دلیل او برای اینکارها را درAssassin’s Creed - French Graphic Novel بیشتر آشنا میشویم.)

فرار از مخفیگاه:
وای...انتظار همچین چیزی رو نداشتم
دزموند-هنگامی که از نیایش دید عقابی به دست آورد

در شروع Ac2 دزموند در آزمایشگاه ابسترگو نگه داشته شده است که ناگهان لوسی میرسد.بر روی لباس لوسی لکه های خونی دیده میشود وی سریعا از دزموند درخواست میکند که به وارد انموس شود،قبل از اینکه ابسترگو بداند چه هدفی در سر لوسی است.دزموند قبول میکند و وارد میشود، در این لحظه تولد اتزیو ادیتوره دی فرنزه نمایش داده میشود،نیای دزموند و نمونه 16.بلافاصله بعد از مشاهده این صحنه دزموند از انیموس خارج میشود و با لوسی از ابسترگو فرار میکنند.
دو اساسین فراری ماموران امنیتی را از سر راه برمیرداند تا اینکه به در آسانسور میرسند که به رمز عبور احتیاج دارد،لوسی رمز را به خاطر نمیاورد، دزموند با دید عقابی توانست اثر انگشتی را که بر روی عددها هک شده ببیند و بعد از یکی دوبار امتحان از این مرحله هم گذشتند(لوسی از دزموند پرسید که چه طور تونستی؟ و دزموند هم به او گفت نمیدونم شانسی بود).دزموند و لوسی به پارکینگ ابسترگو میرسند و از انجا به سمت مخفیگاه لوسی فرار میکنند.
در ادامه دزموند با همکیش خود در مخفیگاه لوسی آشنا میشود شان هیستینگز (Shaun Hastings ) و ربکا کرین(Rebecca Crane ) کسانی که سالهاست با لوسی کار میکنند.آنها توانسته بودند انیموس 2 را بسازند.
لوسی با کمک bleeding effect که وارد دزموند شده بود خیلی راحت تر توانست استفاده از دید عقابی و مهارت های گشت زدن (بالا رفتن-پریدن-دویدن و...)را به وی یاد دهد.
دزموند بار دیگر تحت تاثیر bleeding effect قرار گرفت اما اینبار توانایی به او اضافه نشد،وی در به خاطرات الطائر سفر کرد،نیای دزموند در بندر عکا بود وی با ماریا(Maria Thorpe)دیده شد و گواه از نیای دیگری از دزموند میداد.
فردا آن روز دزموند برای آژمایش های دوباره به انیموس برگشت،او به اتفاقی که دیشب برایش افتاد کم توجهی کرد و به همکیشان خود حرفی درباره ی آن نزد.در ادامه دزموند با اتزیو به 1492 سفر میکند،سالی رودریگو بورجیا پاپ الکساندر ششم شده است.دزموند بعد از مبارزه با رودریگو staff of eden و piece of eden را به دست میاورد.وی با ترکیب آن دو در زیر واتیکان دروازه ای را باز میکند که the vault نامیده میشود.اتزیو درون the vault با Minerva صحبت میکند،مینروا از اتزیو میخواهد که به حرفهایش گوش دهد و به وی میگوید که تو وسیله ای هستی برای ارتباط من با دیگری،در پایان مینروا اسم دزموند را میبرد که تعجب همگان حتی اتزیو را برمی انگیزد.دزموند بلافاصله دز انیموس خارج میشود و متوجه حمله ی تمپلار ها به مخفیگاه خود میشود.بعد از خروج فوری از انیموس لوسی hidden blade را به دزموند میدهد و از او میخواهد که مبارزه کند.دزموند بعد از سر راه برداشتن تمپلارها دکتر ویدیچ را مشاهده میکند ولی فرصت مبارزه با او را پیدا نمیکند دزموند با دیگر یاران خود از مهلکه جان سالم به در میبرند و به طرف شمال فرار میکنند.
دزموند هنوز به حرف های مینروا فکر میکرد......

ویژگی های شخصیتی:


همانطور که میدانید دزموند از نوادگان الطائر و اتزیو میباشد.لباس های دزموند بسیار ساده هستند و چیز گرانقیمتی در پوشش او دیده نمیشود،سوشرت کلاه دار سفید،شلوار لی آبی،و کتانی های سفید. در بازی اول چهره اش متمایل به الطائر بود و شماره ی دوم متمایل به اتزیو.
دزموند جوان رک و حاضرجواب منفی بافی برای خودش بود.دزموند چشم اندازی مهم در زندگی داشت،او از وجود تمپلارها و اساسین ها در زندگیش مطلع بود،اگر چه در ابتدا نمیداست که ابسترگو همان کمپانی تمپلار ها است.
علی رغم این او بالاتر از آدم بذله گو در موقعیتش نبود و گهگاهی جوک میساخت.هر چند که عکس العمل خوبی از آدمهای مقابلش داشت.بعد از خلاص شدن از دست ابسترگو رفتار دزموند به طور قابل ملاحظه ای آرامتر شد، و بیشتر وقتش را صرف گفت و گو با لوسی میکرد.

توانایی ها


مراحل اولیه ای که دزموند که برای اساسین شدن باید در کودکی میدید درون او فروکش کرده بودند.بعد از یک هفته استفاده از خاطرات الطائر دزموند دچار bleeding effect شد و سپس توانایی جدش را که دید عقابی بود به ارث بود.بعد از آن شروع به بازخوانی خاطرات اتزیو کرد که او هم نیای دیگرش بود و خیلی زود توانایی های استفاده از سلاح ها و گشت زدن(پریدن-فرار کردن-دویدن-قایم شدن و..)را پیدا کرد.بعد از مدت کوتاهی در حمله ی تمپلار ها به وی،دزموند به خوبی از آنچه که آموزش دیده بود به نحو فوق العاده ای استفاده کرد.

نکاتی قابل تامل
  • مدل دزموند از Francisco Randez و صدایش از Nolan North میباشد.
  • دزموند با هر دو نیای خود تطابق کاملی دارد.
  • صورت او در Ac2 بیشتر متمایل اتزیو، و در Ac 1 متمایل الطائر بود.
  • دزموند دقیقا همان زخم های را بر روی لبش دارد که الطائر و اتزیو دارند.
  • دزموند و الطائر در بازی اول بنا به اتفاقاتی که رخ میداد هر دو سن یکسانی داشتند،در آن موقع هر دو 25 سال داشتند.
  • (1191 برای الطائر و 2012 برای دزموند)
  • شاید نیای اصلی دزموند آدم و حوا بودند که در برابر poe (مثل الطائر-اتزیو-16-دزموند)مقاوم بودند.
  • گروه خونی دزموند A+ است.
  • در تاریخچه ی دزموند نشان داده میشود که او هیچ علاقه ای به اساسین شدن نداشته،و توانایی ها آن ها را قبل از شماره ی دوم بازی نداشته،حال چه طور در Assassin’s Creed - French Graphic Novel که در limited edition بازی اول وجود داشت،او خودش را اساسین مینامد و مهارت های مخفی کاری و مرگبار خودش را نشان میدهد
  • Hidden Blade ــی که دزموند در Ac2 به دست میاورد دارنده ی اصلی آن معلوم نیست اما بسیار شبیه تیغی است که پدر اتزیو ،جیووانی ادیتوره داشت و به او ارث رسید
  • ارتباط خانوادگی او با نمونه 16 به خوبی معلوم نیست، اما هر دو از نوادگان اتزیو هستند.
  • دزموند به زبان لاتین به معنای:جهان یا مرد جهان است و فامیلی او مایلز به معنای سرباز میباشد.
  • دزموند نمونه ی 17 هم شناخته میشود.
  • شاید دزدیدن خودکار وارن ویدیچ در شماره اول از مهارتهای جیب بری!!الطائر باشد که از طریق bleeding effect به وی رسیده است.

نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت12:31---2 خرداد 1391
سلام می خواستم ببینم ترتیب بازی assassincreed چگونه است یعنی اول assassincreed1بعد2بعد3بعد برادران بعد رولیشن وبعد 5 یا بالعکس لطفا جوابش را به ایمیلم بفرست hsbia2bebin@gmail.comخیلی برام مهمه ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينك دوستان


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اساسین کرید و آدرس assassinscreed.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با بزرگترین





متفرقه

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار سایت انجمن اساسین کرید:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 617651
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 127
تعداد اعضا :188

اساسین کرید را حمایت کنید

تبليغات